piątek, 23 października 2015

Sportowcy wegetarianie


Pozornie wegetarianizm i uprawianie sportu to dwa wykluczające się pojęcia. Jednakże jest to tylko i wyłącznie pozorne, gdyż jeśli ktoś się uprze, to jest w stanie pogodzić te dwa aspekty. W jaki sposób połączyć te dwa pojęcia? Bardzo prosto, ale oczywiście trzeba wiedzieć jak. Kluczem do sukcesu jest dieta i ja osobiście tego doświadczyłam. 

Preferując wegetariański styl życia, wegetariański styl odżywiania się chciałam nabrać większej kondycji, chciałam zwiększyć swoją masę mięśni i tu pojawił się problem, gdyż zasadniczo zwiększenie masy mięśniowej wiąże się z koniecznością dostarczenia do organizmu zwiększonej ilości białka, a te głównie znajduje się w mięsie.

Jednakże postanowiłam udać się do dietetyka i to był strzał w dziesiątkę. Te bowiem wskazał mi na odpowiednie metody, na odpowiednie produkty w diecie, które pozwoliły mi zwiększyć masę moich mięśni. Pełen sukces? Jak najbardziej i tę drogę polecam wszystkim wegetarianom. Na pewno nie będziecie żałować, ja osobiście jestem bardzo zadowolona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz